Sebuah Permulaan Baru
demi kesihatan & demi kemewahan untuk anda mulakannya di sini

Thursday, August 5, 2010

letslimdiet2.blogpost Kini Lebih Interaktif: Ada Video :D

Selama ini saya tidak pernah upload video untuk letslimdiet2.blogspot ;)

Mendapat maklumat dengan cara menonton video adalah cara yang menyeronokkan. Jadi kali ini saya ingin upload video kepada letslimdiet2.blogspot agar ia lebih interaktif, supaya anda boleh tonton video di blog saya ni. Ia semestinya dilinkkan dari Youtube.

Jadi untuk video pertama ni, saya akan upload video Testimonial SD2. Video pertama ni masih lagi dalam 'pembikinan'..hehehe.. maksud saya ia masih lagi dalam proses edit.

Saya merancang untuk upload banyak lagi video cuma saya terfikir adakah ia beri kesan terhadap proses loading blog saya nanti. Jika nak browse blog saya pon boleh buat komputer / internet anda slow, lebih baik hanya 1 atau 2 video sahaja di sini.

Langkah untuk atasi masalah ini ialah, kemungkinan saya hanya akan letak link ke Youtube sahaja di blog saya ini. Anda boleh klik link-link tersebut untuk menontonnya. Tapi, saya harap blog ini boleh menampung posting beberapa video tanpa masalah.

Fairuz Fadzly Nawawi (205974)
Pengedar Berdaftar
Slim Diet 2 & Alpha Lipid Lifeline
NZ New Image Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment