Sebuah Permulaan Baru
demi kesihatan & demi kemewahan untuk anda mulakannya di sini

Thursday, August 5, 2010

Ranking New Image di Dunia

Untuk mencari sebuah syarikat pemasaran rangkaian yang hebat, salah satu perkara yang penting untuk diketahui ialah ranking syarikat di dunia.

Jika anda tertanya-tanya ranking New Image di dunia, anda rujuk kepada gambar Media Release yang dikeluarkan NZ New Image Sdn Bhd yang saya post di bawah.


New Image Group, pengeluar produk kesihatan dan penjagaan dari New Zealand telah dinamakan sebagai salah satu daripada 100 syarikat jualan langsung terkemuka dunia.

New Image berada di tangga ke 81 dalam senarai yang dihimpunkan oleh terbitan terkemuka industri, Direct Selling News. Anugerah tersebut telah diumumkan pada sebuah acara khusus di Austin, Texas di Amerika Syarikat.

Merujuk kepada Media Release tersebut, ranking New Image di dunia adalah antara yang terbaik jika dibandingkan dengan anggaran bilangan syarikat jualan langsung di dunia ialah dalam 8000 hingga 10000 syarikat.

Jika anda masih mencari-cari bisnes MLM, carilah syarikat MLM YANG HEBAT dan pastinya ganjaran yang bakal diperoleh juga HEBAT.

Fairuz Fadzly Nawawi (205974)
Pengedar Berdaftar
Slim Diet 2 & Alpha Lipid Lifeline
NZ New Image Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment