Sebuah Permulaan Baru
demi kesihatan & demi kemewahan untuk anda mulakannya di sini

Sunday, June 27, 2010

Pejabat dan Alamat NZ New Image Sdn Bhd

Semalam saya snap beberapa keping gambar di pejabat syarikat. Alamat pejabat NZ New Image ini adalah seperti tertera di bawah post ini. Terdapat berkotak-kotak stok yang baru tiba disusun di luar stor stok. Ini menandakan bahawa jualan produk laris.

Pejabat ini juga menempatkan beberapa bilik meeting kecil, bilik seminar, ruang tamu, ruang berbincang dan sudut tayangan produk. Oleh kerana rakan saya tiba-tiba perlu balik kerana ada hal kecemasan, saya hanya sempat snap sedikit keping gambar sahaja.

Receptionist (mana pulak la si receptionist ni pergi ye)
Stok Baru (lihat, di dalam stor juga ada banyak stok baru)
Kaunter Pembayaran
Rak Produk
Pemandangan Luar
Alamat NZ New Image ialah:

NZ New Image Sdn Bhd
A-20-1 to A-20-2,
Northpoint Offices Mid Valley City,
No 1 Medan Syed Putra Utara,
Kuala Lumpur, 59200, Malaysia


Pejabat ini merupakan pejabat utama bagi operasi New Image International. Ini bermakna Malaysia adalah hub untuk produk-produk New Image ke seluruh dunia (maksudnya, kita ni dikhaskan untuk menjadi upline kepada dunia! fuhh boleh tak senang duduk setiap kali memikirkannya!!!). Saya sendiri teruja ketika menulis post ini. Akan datang saya akan postkan bagaimana perkara ini boleh membuatkan rakyat Malaysia menakluki pasaran dunia ;)

Bagaimanapun pls enjoy gambar-gambar tersebut dahulu...

No comments:

Post a Comment