Sebuah Permulaan Baru
demi kesihatan & demi kemewahan untuk anda mulakannya di sini

Wednesday, July 7, 2010

The New Professionals Training

25 Julai 2010 ni ada The New Professionals Training. Dalam training ni, akan dikenalkan tentang 1 sistem perniagaan untuk bisnes Slim Diet 2 dan Alpha Lipid Lifeline. Ia akan diadakan di Kuala Lumpur Convention Centre, KLCC. Ini adalah training untuk MLM, jadi konsep dan isi training ni mesti sesuai dengan berbagai-bagai syarikat MLM yang lain.

Nak join memang ada yuran. Agak mahal jugak la.. RM85 untuk tiket. Ye la, nak sewa tempat kat KLCC tu kan semestinya mahal dan eksklusif. Makanan yang disediakan pon sedap (mahal gak tapi dah covered dlm yuran). Kenapa KLCC? Macam membazir je kan. Ermmm..ada ke yang cadangkan buat kat balairaya atau kat dewan badminton?

Heh heh.. Cuba baca balik tajuk training tu, tak pon baca lagi sekali ni; The New Professionals Training. Nama pon dah gempak. Latihan kepada profesional-profesional baru! Jadi, tempat pon mestilah gempak juga. Kalau training tak dibuat di situ, ntah bila lagi nak jejakkan kaki ke tempat tu..at least 'again'. Ini ialah training bisnes, nak ajar orang bagaimana nak berjaya dalam perniagaan ini dengan lebih mudah dan dengan harapan semakin ramai orang berjaya.. Tempat di KLCC tu adalah tempat sedunia datang meeting di situ. Ada prestij.

Selain yuran, ada bayaran pilihan* (*to confirm) iaitu bayaran Tools Bisnes. Saya tak pernah tengok lagi tapi saya rasa ia adalah mengenai apa yang diajar di training itu dan sistem perniagaan tersebut. Harga tools ini ialah RM100. Mahalkan? Jumlah ialah RM185. Tapi saya rasa berbaloi. Ia seperti investment diri sendiri. Lagipon saya rasa lagi, untuk training Big Bisnes seperti ini, harga tersebut adalah murah. Kat internet pon orang boleh jual maklumat sama sahaja di dunia offline, maklumat masih boleh dijual dengan harga pasaran. Bummer!

Apa pon, saya tak sabar untuk menyertainya dan juga dapatkan Tools Bisnes tersebut. Berkobar-kobar rasanya. Bagi anda yang ingin menyertainya juga boleh hubungi saya (019 7521503). InsyaAllah saya boleh dapatkan tiket, itu pon jika masih ada lagi. Harap-harap training ini dapat memberi saya sesuatu yang saya dapat terap dan amalkan.


Fairuz Fadzly Nawawi (205974)
Pengedar Berdaftar
Slim Diet 2 & Alpha Lipid Lifeline
NZ New Image Sdn Bhd

No comments:

Post a Comment