Sebuah Permulaan Baru
demi kesihatan & demi kemewahan untuk anda mulakannya di sini

Friday, May 14, 2010

Sudahkah Anda Timbang Berat Badan?


Cuba timbang berat badan dan pastikan samada anda dah obesiti atau tidak.

Jika anda terasa berat dah overweight, cepat-cepat la hubungi saya untuk dapatkan SDII.

Kita tengok dalam 14 hari sehingga 30 hari berikutnya berapa kilogram lemak anda telah dibakar dan hilang dari badan anda.

Tentu anda terasa ringan! dan saya juga tak sabar nak lihat kesannya. Apakata jika saya berpuas hati, saya belanja dinner lamb chop?

Mungkin saya boleh jadi coach anda dalam tempoh diet SDII ini? Saya akan pantau dan cadangkan pemakanan untuk anda sebaik yang saya boleh setiap hari. Heh heh heh. Tapi saya sentiasa mencuba sedaya upaya agar anda berpuas hati nanti. :D

No comments:

Post a Comment