Sebuah Permulaan Baru
demi kesihatan & demi kemewahan untuk anda mulakannya di sini

Wednesday, May 19, 2010

Awek Slim.

Sebenarnya, saya suka awek-awek slim. Nampak ringan je. Senang nak dukung. Senang pula nak jalan-jalan naik motor. Kawasan rumah saya tu kebanyakannya didiami oleh golongan bujang dan kebanyakannya pula adalah perempuan. Di mana-mana pon awek.

Time pagi dan petang adalah waktu yang best untuk usya diorang ni. Semua melaram. Ada yang nak p keje, ada yang nak p kelas, macam-macam la. Cakap je nak usya jenis apa semua ada. Yang slim, gemuk, putih, tak putih, purdah, seksi dan lain-lain.

Tapi ada awek-awek yang NAMPAK BERAT di merata-rata pula. Oleh yang demikian, saya rasa terpanggil untuk memperbetulkan keadaan ini. Sesuatu perlu dilakukan agar perkara ini tidak berterusan. Saya memperjuangkan pertambahan bilangan awek slim.

Saya harap anda dapat join saya dalam perjuangan ini. Jika anda terasa anda NAMPAK BERAT, ambillah SDII. Memang menjadi. Perjuangan kita baru bermula!

No comments:

Post a Comment